joi, 6 mai 2010

Am fost la alergat !

Mda, azi, i-am spus lui Oana : Mergem la alergat !
Buun, ne-am hotarat sa mergem in baza sportiva :))) Cica la 8, faza e ca Oana m-a facut sa astept 5 minute, norocul meu a fost ca m-am intalnit cu Diana si Camelia [colege] si am mai glumit putin :> asa-ntre fete. :)) Heh, pleaca fetele, vine Oana. Radem putin de 'turma', stim noi cine, nu zicem ce si cum pentru ca se pot supara unii [-(. En fin, ajungem acolo, mergem increzatoare[pe naiba, Oana deja se gandea sa mearga inapoi, timidele de noi !] Buff ! Erau p'acolo doar de la terenurile sintetice si unii spectatori, m-am intalnit cu un prieten de familie care era acolo cu prietenasa, alegau si ei. En fin, prima tura am mers asa, in plimbare sa spun :))) apoi o tura de alergat usor si eu m-am pus pe banca. Da, va imaginati =)) o tura de teren si am fost gata. Heh, cum nu am mai fugit de ceva timp =))). Apoi am luat-o si am facut 3 ture parca si apoi am luat-o iar la plimbare cu Oana.
De mentionat ca baza sportiva este inconjurata de o padure, si nu sunt garduri ! =)) Asa ca va imaginati voi un peisaju sinistru, cu un cer inorat a dracu` de tare, fulgera si tuna si o padure p'acolo care arata si mai urat :))). Eu voream despre psihopatul care putea iesi de pe acolo, Oana se gandea deja cum sa fuga daca apare vreunu d'ala =)).
En fin, dupa 'plimbarica' am facut inca o tura. Oana comentand asupra mirosului de iarba de acolo, eu ziceam ca e de la ploaie, Oana ca e de cal [da, si-a schimbat parerea =))]. Apoi cand am ajuns la scarile ce duc spre iesire vine paznicul O_O' un ditamai om, ma era frumos da era inalt, si solid oO' si CHEL ! asta e important =))). Eu mai fricoasa de felul meu, neplacandu-mi 'compania' unor barbati in varsta am tulit-o pe scari [ nu stiu cum nu am cazut ] . Oana a ramas pe acolo si vorbea cu ala, nah ii spunea cate ture am facut apoi s-a grabit si ea =))) si amandoua am tulit-o oO' [ vorbind de psihopati =)) ] . Heh, faza e ca eu am luat-o la fuga spre casa si am lasat-o pe colegamea [Oana ] cam singura [era aproape de casa] norocul meu a fost cand am pasit in scara blocului doar atuncia inceput sa ploaie calumea =)). Am ajuns casa, am facut un duuus <3 si apoi :-? m-am pus la un film si dupa la pc. [ adica acum ]

Cica maine mergem iar, hm, poate chiar iese un psihopat din padure alergand gol si cu un topor X_X . Va imaginati asta ? eu nu =))

Btw, ziua de azi de la scoala a fost plictisitoare ! D'aia n-am scris :)) Adica, ora de fizica a fost ok, ma rog, profa cu ouale ei =))) [ noi ne gandeam la alte oua nu de gaini, en fin] .

Nopate buna >:D<

4 comentarii:

Neith spunea...

Daca tot ti-am descoperit blogul , am zis sa las si un comentariu . Mi-am reamintit de rezistenta de azi , de cele patru ture si de febra musculara.
Ai grija maine ... Psihopati apar dupa 8 seara si cu fierastrau :P
O sa revin pe la blogul tau .

Anonim spunea...

poi si sunt curioasa ce vroia chelul de la voi

Anonim spunea...

profa cu ouale ei ...

și eu mă gândeam la ouă de curcă!

în legătură cu chestia asta =)))))) .... vai, deci ar trebui să îmi impui să nu mai gândesc din când în când. Profa cu ouăle ei... =))) oh, Doamne!
.........

Bine mă psihopat cu topor, psihopat cu topor... dar gol? :))

Minamy spunea...

Ooo dah..nice day :)

Trimiteți un comentariu