miercuri, 5 mai 2010

Bau, bau.

Heh, cum am promis sunt aici :-?
Hm inceput postuuuul cu o melodie, desgur, k-pop.

http://www.youtube.com/watch?v=q_gfD3nvh-8

Run devil run, :-? hm, melodia asta o are si Ke$ha, insa mie-mi place mai mult varianta coreeana. ^^' Enjoy !

Asaaaaa :-? hm, azi nu am facut prea multe, ca deobicei dimineata m-am trezit tarziu si am fugit pana la scoala, crezand ca nu am ajuns la timp. :)) Odata acolo ... hm, am putut constata ca-mi lipseste cu desavarsire matematica. Da, si primele doua ore aveam materia a. Am scapat ca printre urechile acului de un 2 . :))) Hm, am asteptat cu entuziasm pauzele crezand ca azi vor ajunge studentii de schimb, insa doar maine ajung, urat asa-i ? si eu care ma imbracasem in negru pentru a le canta Vesnica pomenire [ kiddin`]. Nu am putut sa-mi iau gandul de la faza de ieri de la test cu directorul care intrat nervos in clasa si cand iese e liniste si eu, gura sparta, il fac crizat =)).
Hm, am avut azi ore super ... usoare ? :))La Romana am facut corectarea tezei, la Civica am scris ceva ce mi-a placut si apoi am glumit cu profa de Romana [nu a noastra]. Ora de Engleza a trecut fain pt ca am fost activa :-?? am invatat si eu ceva :))). La Muzica nu am fost deoarece am mers cu cele doua nebune [Em&Oana(sa va simtiti)] la un spectacol, care a fost penibil, apropo. Am ras cat am putut de un baiat de clasa a 5-a [ ? ] care se legana si se comporta ca un handicapat. :))) Directoarea ne-a atras atentia sa nu mai vorbim si bla bla. M-am enervat cand un baiat de clasa a 6-a a zis 'Benvenida' cica pe Spaniola, si defapt era 'Bienvenida', da, nu suport sa se greseasca :))). Ne-am ras putin de Fene [Vlad, a 8aC, clasa paralela ] pentru ca s-a enervat ca a stat degeaba p'acolo. Lasa Fene, la liceu o sa te descurci mai bine !
Am venit acasa, cica grabita, am ras cu un baiat :-? Nuţu [ sincera sa fiu, nu stiu daca e numele lui :))))), eu ii spun cum ii zice toata lumea :)) ] eu am intrat la magazin si el m-a asteptat, insa a intrat dupa mine chiar cand eu vroiam sa ies, a dat sa se intoarca si s-a lovit de cosul de gunoi daramandu-l, nu am mai putut de ras la faza asta. M-am despartit de el si mi-am urmat drumul catre casa, odata ajunsa, hop pe calc [dupa ce m-am dezbracat de haine, desigur] Am ascultat iar k-pop [ se putea ? nu! ] Am lenevit, nu mi-am facut temele, nu mi-am invatat, nu regret.
M-am bucurat nespus de mult cand am vazut ca totul s-a rezolvat <3 [right, Nya&Metal ? <333 ] va mai zic ce-nseamna o relatie si pe ce are baza ? :)) Ma fac psiholog :>
Pf, azi era sa dau in depresie cand am observat ca m-am ingrasat mai mult decat trebuia :| urat, Nya, tu ai auzit ce urat fac =))). Saraca de tine >:D<.
En fin, ma cam dor ochii :-? nu stiu din ce cauza, poate ar trebui sa o las mai moale cu pc-ul, asa-i ? :))
V-am plictisit destul :)), mda, o sa am si eu cui sa ma plang pt toate, ne vedem maine [citim]. :-"

2 comentarii:

Nya . spunea...

Iar începi cu îngrăşatu` ? =)) Câteva kilograme în plus nu te omoară. Plus că le dai tu repede jos. Şi vaiiii~, ce fericită eşti că m`am împăcat cu Metal. :]]

Denny spunea...

Nu am terminat, Nya :))))
Da, ca dupaia eu tre sa va explic cum sa va impacati iar =))

Trimiteți un comentariu