miercuri, 5 mai 2010

Hello, dudelor

A aparut si regina p'aci :-" . Hehe, mi-a venit si mie ideea sa-mi fac un blog dupa ce l-am vazut pe al Nyei aseara :))). [ Mersi Nya ] . hm, habar nu am ce sa va mai spun, sunt o fata destul de amabila, sociabila si generoasa [cu cine consider ca merita :) ] . Pot fi rea, pot fi buna :)) Pot fi de toate. Fizic ... hm se zice ca's 'buna' pe termen asa de ... :-? strada :)) [ nu, nu e rau limaju asta, mai ales injuratul :> ] .  Nu ma consider draguta :- ?? , oamenii o spun, nu mi se urca ala cap, ca de ar face-o ar fi jale :))). 

En fin, o sa incerc sa postez cat mai des ... :-? si, si ,si ... atat. Poate o sa postez in seara asta sa aflati ce am facut azi [ o sa va plictisesc, va asigur ] .


B'bye ! >:D<

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bun venit în lumea bloggerilor, my sweety >:d<

here`s Teh.

Anita spunea...

He he, nu am blog, dar am trecut şi eu pe aici. Păi, ca început pari destul de energică, deşi, din câte mi s-a spus, unu-i blog îi trebuie mult timp. Este oke, sigur mai poţi adăuga încă un lucru pe lista ta lungă de activităţi ( presupun :P )

Oricum, distrează-te şi simte-te liberă să spui tot ce îţi trece prin cap. :P

Nya . spunea...

Îmi explici şi mie de ce se numeşte blogu` ' Singură pe lume ' ? :-w Nu eşti singură, scumpa mea. * huggies *

Anonim spunea...

Denny >:D< inimioara mea

Cat ma bucur ca ti-ai facut blog, asa am si eu mai mult de citit.

Sa scri cat de des poti tu, eu promit ca n-o sa ma plictisesc.

Minamy spunea...

Hey!>:D<
Eu sunt întârziată pe aici, dar..îţi urez succes cu blogul şi cat mai mulţi vizitatori :p

Trimiteți un comentariu